De Kennissenclub

Hét ondernemende & Internationale Kennissennetwerk
“Het Meervoud van kennis is… Kennissen!”

Kennis delen om van elkaar te leren staat bij een ieder hoog in het vaandel.
De Kennissenclub is dé denktank van ondernemend Nederland.
Het kan anders in Nederland, het kan beter, want Nederland is ondernemend!

Het volgende event:

 

GER VOS IN CONCERT: FEELING GOOD TOUR 2018

26/11/2018

KENNISSENCLUB “Het meervoud van kennis is … kennissen!”
EXCLUSIEVE UITNODIGING MAANDAG 26 NOVEMBER
GER VOS IN CONCERT: FEELING GOOD TOUR 2018
NIEUWE LUXOR THEATER, ROTTERDAM

17.00 UUR: ONTVANGST EN SHARING DINNER IN RESTAURANT LEIPZIG
(IN HET NEUWE LUXOR THEATER)
19.45 UUR – 21.45 UUR: CONCERT i.s.m. Maurice Luttikhuis, dirigent van o.a. het Metropole Orkest en The New Symphonics.
21.45 UUR – 24.00 UUR: AFTERPARTY. Volop gelegenheid om met alle VIP-gasten in de Rijnfoyer na te genieten van de live muziek, hapjes en drankjes.
Netwerken op topniveau!

Maandag 26 november a.s. vieren we ook dit jaar weer feest met de Kennissenclub met onze Ger Vos in de hoofdrol. Een samensmelting van een muzikale avond met heerlijke gerechten en drankjes in ongedwongen en ontspannen sfeer. Proef en geniet. Netwerken en gezelligheid staan voorop!
Welke gastartiesten dit jaar optreden blijft nog een verrassing! Evenals voorgaande edities staat het goede doel centraal.
De combinatie van het bedrijfsleven met ca. 1000 betalende gasten in actie voor onze ‘Gouden generatie’, maakt het jaarlijks mogelijk 500 eenzame ouderen gratis uit te nodigen voor een compleet verzorgde avond uit. Na afloop van het concert kunt u onder het genot van een hapje en een drankje uw relaties ontmoeten. De afterparty behoort inmiddels tot een van de grootste netwerkevents in de regio.

Reserveren en mogelijkheden:
Mogen wij deze all-in avond op u rekenen?
Uw reservering is definitief na onze bevestiging van deelname.
Het aantal concertkaarten is beperkt.
Reserveer uw concertkaart(en) dus tijdig want: vol = vol en op = op.
Reserveren = deelnemen!

Zelf concertkaart(en) en vooraf met ons dineren in restaurant Leipzig?
Welkom om 17.00 uur voor de ontvangst en diner. (reserveer tijdig)

Onze contactgegevens:

Kaarten reserveren: Via Edith, kantoor Daamen & van Sluis
Telefoon: 010-4581144 / Mail: events@kennissenclub.nl

Organisatie/vragen/bijzonderheden: Rosalinda Strik
Telefoon: 010-4581144 / 06-20317678
Mail: events@kennissenclub.nl

Dresscode: Feestelijk Chique

Adres:
Nieuwe Luxor Theater: Posthumalaan 1, 3072 AG Rotterdam
Restaurant Leipzig: Antoine Platekade 9, 3072 ME Rotterdam.
Bereikbaar via de begane grond, via de waterzijde/via de eigen ingang van het restaurant aan de achterzijde van het Nieuwe Luxor Theater.
www.leipzig.nl

Parkeren: Op eigen gelegenheid.

Meer info over het concert, sponsoring etc.
Contactpersoon concert en informatie: Annemieke Zoetmulder
annemieke@gervos.com
www.gervos.com

 

De vorige events:

 

 

WELKOM BIJ DAMEN VEROLME

11/09/2018

2                 3
WELKOM BIJ DAMEN VEROLME
DINSDAG 11 SEPTEMBER
GASTHEER/SPREKER:
JAN KEES PILAAR, MANAGING DIRECTOR
MET O.A. RONDLEIDING EN UNIEK BEZOEK
AAN BOORD VAN DE SAIPEM 7000,
HET OP ÉÉN NA GROOTSTE KRAANSCHIP TER WERELD!
ONTVANGST: 14.30 UUR
AANVANG 15.00 UUR!
EINDE: 18.00 UUR
NA 18.00 UUR: “OVERWERK”
HAPPEN & DRANKJES RESTAURANT DE PUNT
Dinsdag 11 september a.s. krijgt de Kennissenclub een wereldwijde, innovatieve en unieke blik achter de schermen bij Damen Verolme. Verdere uitleg geven wij niet. Want, wie kent deze Rotterdamse werf (sinds 1957) niet? De pers en media communiceren volop over dit mooie bedrijf, die de meest grootse schepen onderhoud. Na de overname door Damen is het roer volop in handen van Jan Kees Pilaar en zijn team. Het megadok is tot februari volgeboekt met complexe projecten. Bij hoge uitzondering is de Kennissenclub welkom, zeer gewaardeerd! Wij hebben Jan Kees “gestrikt” zijn toekomstvisie met ons te delen. Deelnemen? Om de organisatie in goede banen te leiden, vragen wij u uitdrukkelijk de eisen van deelname zorgvuldig op te volgen. Overigens, aanmelden = deelnemen! Lees hieronder het hoe/wat. Wij zien u graag op tijd in de Botlek, mis het niet!
Afbeelding1 5
Aanmelden en introducé:
Het aantal plaatsen is beperkt. Zonder bevestiging voorafgaand aan dit bedrijfsbezoek is deelname echt niet mogelijk. Aanmelden introducé of vragen?
Aarzel dan niet contact op te nemen met Rosalinda Strik.
Meenemen:
Bij de portiersloge geldt identificatieplicht! (paspoort, rijbewijs of ID-kaart)
Persoonlijke veiligheidsmiddelen: helm, bril, overall, schoenen
Heeft u geen helm, bril, overall of schoenen, dan verzorgen wij deze items ter plekke.
Voor dinsdag de maten doorgeven!
Contactpersoon aan- en afmelding / dieetwens:
Edith van Zanten
Telefoon: 010-4581144 (Kantoor Daamen & van Sluis)
Laat ons ook even weten of wij op uw incheck in restaurant De Punt kunnen rekenen?
Organisatie en bijzonderheden: 
Contactpersoon: Rosalinda Strik
Telefoon: 010-4581144 (kantoor Daamen & van Sluis)
Mobiel: 06-20317678
Adres en parkeren:
Professor Gerbrandyweg 25, 3197 KK Botlek Rotterdam – Havennr. 4550
Eerst parkeren, vervolgens via de portiersloge (met legitimatieplicht) naar het hoofdkantoor, waar uw verdere registratie en ontvangst via ons hosting team wordt verzorgd. Houd rekening met uw parkeertijd/inchecktijd.
18.00 uur: Gezelligheid kent geen tijd … Welkom in De Punt!
Binnen enkele minuten vanaf de werf vindt u restaurant De Punt, waar u na 18.00 uur kunt inchecken.
Laat ons weten of u aan haakt voor die echte Rotterdamse bal en/of overige heerlijkheden en drankjes.
Welkom, gezellig! Adres: Botlekweg 180, 3197 KA Botlek Rotterdam
6               8

 

30/08/2018

UITNODIGING DE KENNISSENCLUB “Het meervoud van kennis is … kennissen!”
DONDERDAG 30 AUGUSTUS A.S. VAN 16.30 UUR TOT 19.30 UUR
“ZOMERGASTEN”
ONDERNEMERS UIT DE KENNISSENCLUB IN GESPREK MET WIM VAN SUIS

SPONTANE, VERRASSENDE, GEHEEL VERZORGDE EN INFORMELE BBQ
MET EEN FORMEEL ZOMERS TINTJE OM 18.15 UUR.
DIT PROGRAMMA WORDT OP-EN-TOP ROTTERDAM “PUR SANG”,

WIJ HOPEN U TE MOGEN VERWELKOMEN. MIS HET NIET!

UITNODIGING-30-aug-nazomer-borrel-de-Rotterdammer-1

Nagenieten van de zomer en plannen maken voor de rest van het jaar. Bijpraten, netwerken, nieuwe mensen leren kennen. Precies daar, in die wereldhaven, vinden we een plek die aan alle voorwaarden voldoet en die De Rotterdammer heet. De zaak van Leen van Popering kijkt uit op de 3e Petroleumhaven, op de Oude Maasweg, de Beneluxlijn en de A15: daarachter ligt nog het Hartelkanaal.

Gezelligheid en samenhorigheid kent op donderdag 30 augustus wellicht geen tijd …
Om 16.30 uur ontvangen wij onze gasten. Om 18.15 uur starten we met “Zomergasten”.

 

Introducés: Welkom!
Dit programma biedt, naast ontvangst van onze clubleden, ook volop gelegenheid voor een fantastische ontvangst  van introducé(s) uit úw zakelijk netwerk. Voor introducés berekenen wij kosten: € 40,– per persoon all-in van 16.30 uur tot 19.30 uur.

Betaling introducés: Bij binnenkomst aan de bar via pin, credit card of contante betaling.

Op rekening is niet mogelijk. Vragen? Aarzel dan niet contact op te nemen met Rosalinda Strik.

Aanmelden?
Alle gasten dienen vooraf te zijn geregistreerd!
Ook onze kok (Leen van Popering) wil heel graag weten, hoeveel BBQ’ers er mee-eten!
Dieetwens? Laat het ons tijdig weten.
Contactpersoon aan- en afmelding / dieetwens: Edith van Zanten
Mail: events@kennissenclub.nl
Telefoon: 010-4581144 (Kantoor Daamen & van Sluis)

Organisatie en bijzonderheden:
Komende week wordt u geïnformeerd over onze “zomergasten”. Contactpersoon: Rosalinda Strik
Mail: events@kennissenclub.nl
Telefoon: 010-4581144 (kantoor Daamen & van Sluis)
Mobiel: 06-20317678

Adres en parkeren:
Brasserie De Rotterdammer
Botlekweg 107, 3197 KA, Rotterdam
Havennummer 4051
www.brasseriederotterdammer.nl
Ruime parkeergelegenheid voor de deur.
Houd u rekening met files, uw reistijd, uw routeplanning en voorkom de spits!

Afbeelding1

Empowered by: VLS (clublid Dennie van Leeuwen)

 

 

“FLOATING FARM”

21/06/2018

Afbeelding1logo

UITNODIGING LUNCH
“FLOATING FARM”
MERWE4HAVEN, ROTTERDAM

KENNISSESSIE OVER EEN
BLIK OP DE TOEKOMST

EEN EVENT OVER (WERELDWIJDE?) ONTWIKKELING EN INNOVATIE VANUIT DE ROTTERDAMSE HAVEN! 

De Floating Farm is een initiatief om een zeer innovatief drijvend melkveebedrijf te realiseren in de haven van Rotterdam. 

Aanvang: 11.30 uur – Einde: ca. 14.00 uur
Úw “next-generation” is welkom! 

Spreker: Peter van Wingerden, initiatiefnemer 

Gastheren:
Clublid Albert de Jong, A. de Jong Groep
Wim van Sluis, Kennissenclub

Waarom deze locatie?

De Merwe4haven is gekozen omdat deze haven niet langer geschikt is voor de huidige generatie containerschepen. De haven is in transitie. Hierin past een nieuwe functie. Dagelijks vers, gezond voedsel produceren voor de Rotterdammers.

Voor deze gelegenheid welkom aan boord van
“De Rotterdammer”

Vanaf 11.00 uur ligt het schip als locatie aan de kade

De Floating Farm is een initiatief om een zeer innovatief drijvend melkveebedrijf te realiseren in de haven van Rotterdam. Uitgangspunten van het project zijn dierenwelzijn, duurzaamheid, economisch rendabel, educatief, dichtbij de consument. De Floating Farm neemt de huidige voedselproductie onder de loep en realiseert een andere aanpak. Reden hiervoor is dat onze planeet onder hoge druk staat. Klimatologische veranderingen, snel groeiende wereldbevolking, urbanisatie en milieuvraagstukken vragen om transitie. De Floating Farm is een game changer in de agrosector. De Farm bestaat uit drie ‘gestapelde landschappen’. Ten eerste is er het uitermate stabiele drijflichaam; mede dankzij maritieme technologie ontwikkeld. Hierop is een procesvloer gestapeld waar de zuivelproductie plaatsvindt, water wordt gezuiverd, mest wordt verwerkt en voer voor de koeien onder LED licht wordt gekweekt. Daar bovenop is een koeientuin met een aantrekkelijk verblijfsklimaat voor de koeien. Het hele project en daarmee het voedselproductieproces is transparant en toegankelijk voor publiek. De uitdaging is om zoveel mogelijk circulair en zelfvoorzienend te zijn. Door het toepassen van de nieuwste technologie wordt het boerenbedrijf aantrekkelijk gemaakt voor de jeugd.

Afbeelding2

Next-Generation? Welkom!

Voor deze gelegenheid willen wij graag uw bedrijfsopvolgers verwelkomen, oftewel de “Next-Generation”. Want, hoe bijzonder is dit initiatief voor onze toekomst! Dit project is spraakmakend. Juist
na deelname aan deze kennissessie vormt een ieder ongetwijfeld zijn/haar eigen mening over dit (wereldwijde?) project. Wij staan in de startblokken! 


Aanmeldingen/deelname (introducés):Geen clublid en deelnemen? In overleg is veel mogelijk. Wij zien eerst uw verzoek en alle contactgegevens tegemoet. Want, zonder akkoord voorafgaand aan dit event ontvangen wij geen introducé(s).

Aanmelden:
Mail of bel ons via events@kennissenclub.nl of bel: 010-4581144 (Edith)

Laat u ons per omgaande weten of wij u mogen verwelkomen?

Organisatie/Meer informatie/Vragen?:
Rosalinda Strik, 010-4581144 / 06-20317678

Volg de media en nieuwsberichten. Wij houden u geïnformeerd!

 

Adres/locatie:
Op de hoek Gustoweg en de Marconistraat. U ziet een witte tent!
Dat is de hoofdentree.

Navigatie: Gustoweg 10, Rotterdam
Welkom aan boord van “De Rotterdammer”
Vanaf 11.00 uur ligt het schip als locatie aan de kade
Aanvang: 11.30 uur / Einde: ca. 14.00 uur

Empowered by:
dvs logo
      logo onderaan

 

ZATERDAG 12 MEI A.S. CONCERT BETH HART

12/05/2018

UITNODIGING ZATERDAG 12 MEI A.S.
CONCERT BETH HART

EN EEN BIJZONDERE MEET & GREET MET
DE ZIGGO DOME, amsterdam  

INCLUSIEF ONTVANGST, RONDLEIDING, DINER, CONCERT EN VELE VERRASSINGEN. MIS HET NIET!
Afbeelding1Afbeelding2Afbeelding3

Tijdens haar uitverkochte optreden in de Heineken Music Hall, kondigde Beth Hart een nieuw concert in Nederland aan. Op zaterdag 12 mei a.s. komt de Amerikaanse singer-songwriter naar een uitverkocht Ziggo Dome in Amsterdam. Welkom voor een unieke all-in blik achter de schermen en geniet!

ziggo Dome, amsterdam
“Een UNIEKE all-in blik achter
de schermen & concert beth hart!”

Ontvangst 17.00 uur, Entree Ziggo Dome
Arrangement inclusief alle hapjes/drankjes, diner, concert en na-borrel

Gastheer: Clublid Ed van Zijl

Afbeelding5

Wij leggen niet alleen onze clubleden, maar ook de partners in de watten. Kortom, we staan in de startblokken om voor al onze gasten een inspirerende en bijzondere mei-editie te verzorgen.

PROGRAMMA:

Vanaf 17.00 uur:
Ontvangst via de entree Ziggo Dome. Vervolgens exclusieve backstage tour achter de schermen. Backstage tour onder begeleiding. !? Aanwezigheid bij soundcheck Beth Hart / meet & greet ? (Wat zal dat gaaf zijn!)

18.30 uur:
3-gangen diner met bijpassende wijnen. (gereserveerde tafels Kennissenclub)

20.45 uur:
Begeleiding zitplaatsen, stoelen 1e ring.

21.00 uur:
Concert Beth Hart.

22.30 uur:
Einde show en exclusieve na-borrel in de Exclusive Lounge van het Ziggo Dome.

Laatkomers? Geen zorgen, maar laat het ons wel even weten. (via Rosalinda Strik: 06-20317678)

Aanmeldingen: De organisatie wil graag weten, met hoeveel mensen we komen eten.
Laat u ons per omgaande weten of wij u mogen verwelkomen?
• Mail ons via events@kennissenclub.nl of bel 010-4581144 (Edith of Rosalinda)

Dieetwens?: Wij verzorgen hapjes en een heerlijk diner.
Speciale dieetwensen ontvangen wij graag vooraf via de e-mail. 

Organisatie/Meer informatie/Vragen?:
Gastvrouw Rosalinda Strik, 010-4581144 / 06-20317678

CLUBLEDEN EN RELATIES OPGELET: (zakelijke) introducé(s)/partner/liefde:
Het concert is reeds uitverkocht. Het aantal kaarten voor de Kennissenclub is beperkt. Onze deelnemers zijn uitsluitend welkom na bevestiging van deelname door onze organisatie. Wij hopen op uw begrip!

Parkeren: Op eigen gelegenheid. Verder zorgt de Kennissenclub voor alle faciliteiten!

Parkeertip: Bestel uw parkeerkaart vooral via P-Dome, de Parkeergarage onder het Ziggo Dome. (Uitsluitend vooraf via internet aanmelden) Of parkeer in het Transferium, P1.
Onder de Amsterdam Arena tegenover het Ziggo Dome.

Link onderstaand vooral vooraf en bestel uw parkeerkaart.

http://shop.onlineticket.nl/evenement/2478/5/beth_hart/parkeertickets/

 

UITNODIGING KENNISSESSIE MET EEN HEERLIJK ONTBIJT!

25/04/2018

Van der Valk Hotel Ridderkerk, Krommeweg 1, 2988 CB Telefoon: 0180-646900, www.hotelridderkerk.nl

Van der Valk Hotel Ridderkerk, Krommeweg 1, 2988 CB
Telefoon: 0180-646900, www.hotelridderkerk.nl

 

Empowered by:
dvs logo

UITNODIGING KENNISSESSIE MET EEN HEERLIJK ONTBIJT!
Welkom in Ridderkerk op woensdag 25 april a.s.
Aanvang: 07.30 uur – Einde: ca. 10.00 uur

 “Gratis geld van de overheid!”
Subsidies, is het gratis geld? En maken we er wel optimaal gebruik van?

Gastheer: Wim van Sluis
Sprekers: Er staan 2 experts voor u klaar:
Rob van Oijen (Subsidie Specialist)
René van Zelst (Fiscaal Innovatie Specialist)

U vindt het aanvragen van subsidies een “hoofdpijn-dossier”? Mis uw kans op WBSO, 2e ronde, niet tijdens deze kennissessie. Wij helpen u de voordelen te incasseren. Want, het woud der subsidies is voor veel ondernemers ondoorgrondelijk en lijkt een ondoorgrondelijk oerwoud van wet-, en regelgeving. Wij helpen u graag aan de hand van praktische praktijkvoorbeelden met het in kaart brengen en zo optimaal mogelijk verzilveren van het subsidiegeld dat in Nederland en Europa beschikbaar is.

Waar krijgen we allemaal subsidies voor? Duurzaamheid, innovatie en energietransacties zijn de populaire titels van deze dagen. Hier is veel subsidie op te verkrijgen. De vraag voor onze ondernemers is echter: maar wat houdt Energietransitie en duurzaamheid nou eigenlijk in?
Wat kost het mij en wat levert het nou eigenlijk op? Tijdens deze ontbijtsessie vertellen wij, aan de hand van duidelijke voorbeelden, meer over subsidies, de verwerving en de administratie ervan.

U laat het gratis geld van de overheid toch niet liggen? Wij kijken uit naar uw deelname!

Aanmeldingen/deelname (introducés):
Aanmelding introduce(s)? / Aanmelding van uw specialist binnen uw onderneming? / Geen clublid en deelnemen? In overleg is veel mogelijk. Wij zien eerst alle contactgegevens tegemoet.
Want, zonder akkoord voorafgaand aan deze ochtendsessie ontvangen wij geen introducé(s).
Aanmeldingen: events@kennissenclub.nl of bel: 010-4581144 (Edith)
De chef-kok wil graag weten, met hoeveel mensen we komen ontbijten.
Laat u ons per omgaande weten of wij u mogen verwelkomen?
Mail ons via events@kennissenclub.nl of bel 010-4581144 (Edith of Rosalinda)
Laatkomers? Geen zorgen, maar laat het ons wel even weten. (via Rosalinda: 06-20317678)

Organisatie/Meer informatie/Vragen?: Rosalinda Strik, 010-4581144 / 06-20317678

Parkeren: Er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid op het eigen parkeerterrein.

Kamerreservering(en): Voor-overnachting of overnachten?In verband met de beperkte beschikbaarheid, adviseren wij u tijdig uw hotelkamer onder vermelding van “Kennissenclub” te reserveren. Prijzen en mogelijkheden op basis van beschikbaarheid. Telefoon: 0180-646900

 

UITNODIGING vrijdag 20 april a.s.

20/04/2018

UITNODIGING vrijdag 20 april a.s.
Commodity Discovery Fund Investor Day

“Dreigende schaarste in cruciale metalen”

Wij presenteren onze key-note spreker: ROBERT FRIEDLAND
“Mining-legend met de grootste koper-ontdekking van Azië en Afrika op zijn naam.”

willem

Gastheer/Gespreksleider: Willem Middelkoop

keynote

Key-note spreker: Robert Friedland


Bedrijven die zich zullen presenteren (Engelstalig):

  • Novo Resources, Canada (goud)
  • Artemis Resources, Australië (goud en kobalt)
  • NexGen Energy, Canada (uranium)
  • First Majestic, Mexico (zilver)
  • Garibaldi Resources, Canada (nikkel)

 

Willem Middelkoop heeft sinds de oprichting van de Kennissenclub (juni 2010) meerdere malen zijn bijdrage geleverd aan onze jaarprogrammering en ons Club Magazine. Door deze bijzondere samenwerking, het netwerk en de contacten heeft Willem ons gevraagd deel te nemen aan deze inspirerende dag. En … uiteraard met gepaste trots! Want, voor alle branches geldt dat de inhoud van deze Commodity Discovery Investor Day verbonden is met alle vormen van  ondernemerschap. Dit congres is zeer exclusief en wordt in alle beslotenheid georganiseerd. Pers en media zijn niet welkom. De Kennissenclub mag namens Willem met haar clubleden deelnemen aan deze bijzondere vrijdag. (Zie onderstaande voorwaarden.) Het aantal kaarten is beperkt. Het Commodity Discovery fund, in 2008 opgericht door Willem Middelkoop, heeft investeringen in alle bovenstaande bedrijven en werkt aan nieuwe ontdekkingen van de genoemde metalen. www.cdfund.com

 

Voorwaarden van deelname:
Deelname aan dit exclusieve evenement is uitsluitend voorbehouden aan de clubleden van de Kennissenclub en hun zakelijke introducé(s). Introducé(s) zijn uitsluitend welkom na bevestiging van deelname door de organisatie van de Kennissenclub. Het betreft geen partnerprogramma.
Vragen? Aarzel niet te bellen! Contactpersoon: Rosalinda Strik, tel.: 06-20317678 / 010-4581144

Deelnemen maar (nog) geen clublid? Welkom!
Schrijf u nu in als clublid van de Kennissenclub, geniet van onze verdere events tijdens uw clubjaar en uw reservering en kennismaking met ons (internationale) netwerk is gegarandeerd.
Contactpersoon: Rosalinda Strik, tel.: 06-20317678 / 010-4581144

 

PROGRAMMA: (09.00 uur! – ca. 15.00 uur en na-borrel)  

Vanaf 09.00 uur ontvangen wij onze gasten.

! De starttijd is klokslag 09.30 uur! Willem Middelkoop verzorgt de start van deze dag, waarna direct het woord is aan Robert Friedland.

Om 12.00 uur is het lunchtijd.

Rond de klok van 14.00 uur sluiten we, na de speech van Willem Middelkoop, het congres af.
Hierna is het een treffen van, ongetwijfeld, vele bekenden uit uw netwerk. Een informeel samenzijn.

Rond de klok van 15.00 uur vertrekt de Kennissenclub met haar gasten voor een exclusieve na-borrel in het de aan-de-overkant gelegen Café Kootje (Délirium Cafe Amsterdam) Slechts 50 meter loopafstand met uitzicht over het IJ … Gezellig samenzijn! Uw partner en uw zakelijke introduce(s) zijn welkom aan te sluiten tijdens deze na-borrel. Om 19.00 uur sluiten we de dag af.
Zie: www.deliriumcafeamsterdam.nl
Deze dag is inclusief koffie/thee, lunch, drankjes en de na-borrel. Parkeren op eigen gelegenheid.

Bijzonderheden:
• Laatkomers? Geen zorgen, maar laat het ons wel even weten. (via Rosalinda Strik: 06-20317678)
• Tijdens deze exclusieve netwerkbijeenkomst zijn pers/media via de Kennissenclub niet welkom.

 

Aanmelden:
De Kennissenclub beschikt over een beperkt aantal entreekaarten. Vol=Vol
Laat u ons per omgaande weten of wij u mogen verwelkomen?
Maak uw agenda vrij voor deze legendarische spreker(s)!
Mail ons via events@kennissenclub.nl of bel 010-4581144.

Organisatie/Meer informatie/Vragen?:
Meer informatie over onze activiteiten, deze dag of achtergrond van onze sprekers:
Rosalinda Strik: 06-20317678 / 010-4581144

 

Parkeren:
Muziekgebouw aan het IJ, Piet Heinkade 1, 1019 BR, Amsterdam
(parkeergarage onder het gebouw, 7 min vanaf de ring Amsterdam)
Muziekgebouw aan ‘t IJ ligt op ruim 10 minuten lopen vanaf Centraal Station, 5 minuten vanaf ringweg A10 oost en 3 minuten met de tram (lijn 26) vanaf het Centraal Station.
De Piet Hein Parkeergarage van de Gemeente Amsterdam bevindt zich deels onder het Muziekgebouw.

 

Secretaressedag 19 april 2018

19/04/2018

Exclusieve uitnodiging Secretaressedag 2018
Donderdag 19 april a.s. 10.00 uur – 14.00 uur

Uitnodiging voor de dames/heren achter de schermen uit het netwerk van de Kennissenclub!
Welkom aan boord “PRIDE OF HULL”: “Your trip on board of this ship!”

Onze gastheren:
P&O Ferries: Peter Stolk, Head of Ports Europoort, Zeebrugge, Tilbury
Peter wil graag zijn kennis met u delen. O.a. over innovatie en organisatie.
Kennissenclub: Wim van Sluis, Algemeen Directeur Kennissenclub,
(o.a. Voorzitter Nederland Maritiem Land)
En … “Meet the Captain van de Pride of Hull”
Pride-of-Hull_2-web
Aarzel niet aan te melden en kom op donderdag 19 april a.s. van
achter-naar vóór de schermen voor een blik achter de schermen van P&O Ferries!

Welkom aan boord van de Pride of Hull:
Aanvang & welkom: 10.00 uur/Einde ca. 14.00 uur

Beste dames en heren van achter de schermen van de Kennissenclub,

Welkom in ons netwerk! Zonder u geen Kennissenclub. Sinds juni 2010 kunnen wij op u bouwen.

Zonder onze achterban kunnen wij niet alleen rekenen op onze clubleden, relaties en het netwerk, maar ook op onze unieke jaarprogrammeringen. Om u hiervoor te bedanken, organiseren wij in navolging van vorig jaar bij Herman den Blijker, onze tweede editie van Secretaressedag. Een programma met nieuwe en hernieuwde ontmoetingen, kennisuitwisseling, vele ideeën, samenwerking, toekomstvisie, verrassingen en heerlijkheden. Maar vooral … samen kennismaken en plezier beleven tijdens dit event in informele sfeer.

Reken maar dat uw kennis van zaken voor wat betreft een internationale (zeewaardige) organisatie op de “proef” wordt gesteld … De organisatie is in volle gang. Laat u deze dag vooral verrassen en door ons in de watten leggen. Kortom, laten we er samen een onvergetelijke tweede KC-Secretaressedag van maken en meld u z.s.m. aan. Want: vol =vol

Geniet van de ambiance, ervaar de kracht van dit netwerk en natuurlijk er is volop gelegenheid voor een “meet & greet” met elkaar en de kapitein van het schip. Wij bieden een heerlijke executive lunch, een spectaculair uitzicht over het havengebied, kennisdelen tijdens de exclusieve rondleiding aan boord of … vind je misschien een koopje in de winkels met fantastische kortingen op je favoriete merken?
Als het mooi weer is, kunt u ook op het dek even genieten.
Ontspan en geniet van de luxe van de Kennissenclub-Secretaressedag.

Mis donderdag 19 april a.s. niet! …
Zet uzelf deze dag een paar uur in de spotlights en ontmoet vanaf 10.00 uur uw collega’s. Vraag uw werkgever het bosje bloemen en de doos bonbons maar te laten zitten. Maak uw drukke agenda een paar uurtjes vrij om tot ca. 14.00 uur te genieten van alle moois aan boord. Presentje: Aan boord maken wij unieke foto’s. Deze krijgt u ingelijst mee naar huis.

Aanmelding(en):
Ongeacht uw titel, want dat is immers in iedere onderneming anders gedefinieerd,
bent u van harte welkom.

Let wel:
Dit is geen partnerprogramma voor de partners van onze clubleden maar juist voor de dames/heren die dagelijks achter de schermen van ons relatienetwerk/de ondernemingen werkzaam zijn. Echter, bent u als partner van ons clublid werkzaam achter de schermen van de onderneming? Welkom! Wij verwachten dat het thema “Secretaressedag” voor iedereen begrijpelijk is. Vragen? Bel ons!

Contact:
Via Edith of Rosalinda via events@kennissenclub.nl of bel 010-4581144. (Kantoor Daamen & van Sluis)
Na bevestiging van deelname geldt: aanmelden = deelnemen!

Adres:
Luxemburgweg 2, 3198 LG Europoort Rotterdam (Havennummer 5805)

Parkeren:
Na aanmelding ontvangt u bericht over de parkeergelegenheid nabij het schip/route.
Houd rekening met uw reistijd!

Registratie aan boord:
P&O Ferries werkt met strikte veiligheidseisen. Op vertoon van uw identiteitsbewijs en
na bevestiging van deelname welkom aan boord!

Introducé(s)/deelnemersveld:
Per clublid geldt in principe 1 deelneemster/deelnemer. Nationaal en/of internationaal/politiek werkzaam? Kennismaking(en) met de vele branches op topniveau staan bij ons hoog in het vaandel. Een kennis/vriend/vriendin, oftewel uw introducé(s) uit uw zakelijk(!) netwerk, die ook voldoet aan zijn/haar functie/titel met betrekking tot Secretaressedag, is welkom. In overleg is veel mogelijk. Uw introduce(s) is/zijn uitsluitend welkom na onze bevestiging van deelname.

Dieetwens/Bijzonderheden?:
Speciale dieetwensen ontvangen wij graag vooraf via de e-mail.
Voor alle in- en uitlopers: Inhaken in het programma is mogelijk, maar laat het ons wel weten!

Vragen? Aarzel niet contact op te nemen. / Organisatie / Meer informatie:
Rosalinda Strik, Tel: 010-4581144 / 06-20317678 / events@kennissenclub.nl

 

 

UITNODIGING voor een wonderlijke ontbijtsessie, DR. MATHIJS BOUMAN

28/03/2018

“OCHTENDHUMEUR?

DR. MATHIJS BOUMAN
Econoom en journalist / Nieuwsuur
Financieele Dagblad

 

Wie heeft er geen “economisch ochtendhumeur”?
Is uw glas ’s morgens half vol of half leeg?

Zodra u wakker wordt, bepaalt de social media en verdere communicatie ongetwijfeld uw dag.
Via uw (internationale) netwerk, uw collega’s, uw telefoon, uw computer, uw app, de krant, sms(jes) etc. We worden overspoeld. Geen zorgen deze morgen. De Kennissenclub wordt wakker met Mathijs om u te verrassen met een actuele economische update.

U wordt bijgepraat over wat echt belangrijk is.
Kennisuitwisseling op topniveau!

Wij zorgen voor een heerlijk ontbijt.

Gastheer:
Wim van Sluis
Locatie: Kantoor Daamen & van Sluis, Fascinatio Boulevard 722, 2909 VA Capelle aan den IJssel
Parkeergelegenheid: Vrij parkeren op de parkeerplaatsen van Daamen & van Sluis of naastgelegen parkeerplaatsen.

Welkom om 07.30 uur – Einde: 10.00 uur/10.30 uur

web-bouwman
Mathijs Bouman is econoom en journalist. Hij is vaste columnist van Het Financieele Dagblad (wie leest zijn columns niet… ?)  en is redacteur/econoom bij Nieuwsuur. De afgelopen jaren was hij regelmatig te zien bij RTL-Z, De Wereld Draait Door, Jinek, Pauw, EenVandaag, RTL Late Night en andere nieuws- en actualiteitenprogramma’s.

Mathijs praat u graag bij over de ontwikkelingen. Al zo’n dertig jaar is Mathijs met de actuele, Nederlandse en internationale economie bezig. Als docent, als wetenschappen, als beurscommentator, journalist, schrijver en columnist. Twee ingrediënten brengt Mathijs in elk geval mee: harde feiten en een gezonde dosis humor.

Kortom, wat brengt hij u deze woensdag?
Het antwoord weten wij op 28 maart a.s., mis het niet!
Laten we onze kennis met elkaar delen en zorgen voor een gezamenlijke update.

Graag tot ziens!

Aanmeldingen/deelname (introducés):
Aanmelding introduce(s)? / Geen clublid en deelnemen?
In overleg is veel mogelijk. Wij zien eerst alle contactgegevens tegemoet.
Want, zonder akkoord voorafgaand aan deze ochtendsessie ontvangen wij geen introducé(s).
Aanmeldingen: events@kennissenclub.nl of bel: 010-481144 (Edith)

Dieetwens? Laat het ons dan tijdig weten via events@kennissenclub.nl of bel: 010-4581144 (Edith)

Voor alle bijzonderheden kunt u contact opnemen met Rosalinda Strik via: 010-4581144  of 06-20317678

Empowered by:

Afbeelding1